1 mars

Mars, mars, äntligen mars! Det betyder väl att våren är påväg? Får väl hoppas för nu längtar jag verkligen efter lite värmande sol. Men den kommer nog inte på ett tag, var på promenad med niklas idag bara för att komma ut lite. Men det var ju fan iiiiskallt! Ingen vår här inte.
Fast ja kommer väl ändå ligga inne ett tag till, min rygg tar fan kol på mig! Har precis tagit mina tabletter så hoppas dem börjar värka snart..

Och imorgon börjar skolan igen. Längtar nästan dit bara för att träffa alla. Och imorn börjar även min fasta. Den började egentligen i onsdas men det jag ska fasta från är godis så det kändes lite segt att börja mitt på lovet. Så det kändes bättre att börja när skolan börjar. Det är i 40 dagar och då är det påsklov så det är bara att räkna ner!
Nejnu ska jag lägga mig i sängen och klaga lite på ryggen..


Jag vill ha vår och vitsippor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0