bästaste lördagen

Trött, trött och återigen trött. Vi somnade runt 4 igår och vaknade vid 10 för att göra mig iordning. Var nervös hela kvällen och morgonen, men det gick faktiskt över när jag mötte mamma utanför hallen. Vi går in och sätter oss för basketmatchen har redan börjat, och ja sa till mamma att ja var rädd att ja inte skulle känna igen cleo. Men jag såg henne direkt på planen, hon hade inte ändrats mycke sen jag träffat henne. Längre bort på bänken satt min kusin så vi gick dit.
Där satt vi, tre dårar på en bänk som böla och skratta och pratade minnen. När matchen var slut kommer cleo dit också. Allt kändes så overkligt, och jag fick reda på att ja hade ett till kusinbarn. Michelle som är ca 1 år. Jisses vad vi pratade på, men sen så var alla tvungna att gå åt olika håll. Men imorn ska jag tillbaka för cleo ska möta blackeberg. Hon spelar i södertälje. Så då får vi lite mer tid hopppas jag.

Nu ska jag slumra några minuter så jag piggnar till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0