dreams can come true

Jag har inte träffat mina kusinbarn på ca 7 år, dem är ett och två år äldre än mig. Det jag minns av dem är de ägnade all tid till basket, ofta i vällngbyhallen innan de flytta till solna. Tror jag de var. Men för några nätter sen drömde jag att jag var i hallen med amina för att bara titta förbi, men genom dörren så kommer Vici och Cleo in (mina kusinbarn) och jag bara stelnar till. Fast sen såklart så går jag fram till dem och börja prata och alla gråter.

För ca 40min sen svarade jag i telefonen och det var min kusin som jag heller inte hört från på 7 år. Jag blev så chockad så jag var bara tyst. Men vi började prata lite och tillslut sa hon; Juste jag ringde för att cleo ska spela basketmatch i vällingbyhallen på lördag, har ni lust att komma förbi?
Det där är äckligt läskigt. Att min dröm på något sätt slog in? Så jag vill ha lördag nu!
Kan fortfarande inte fatta att det hänt, men om det är något man verkligen vill och saknar kanske det slår in ändå?
Nä nu kan ja inte prata om de längre, fyfan jag kan inte sluta le för jag är så sjukt glad! Nu ska jag fira med kokosbollar och te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0