everything changes

Städa, städa, städa. De är det min dag består av idag. Igår efter avslutningen gick jag och natta runt i stan lite och köpte några julklappar. Senare på kvällen gick jag hem till amina för att titta på saw 3. Den var faktiskt bra! Kom väl hem runt ett kanske men somnade inte förrän två. Så idag blev man uppdragen 10 för att storstäda inför julen. Men nu börjar vi bli klara, tror jag.
Och jag har upptäckt något riktigt coolt! Jag har kopplat min data till tv;n så nu är dataskärmen på tv;n, de är sjukt ballt! Haha så nu sitter jag och tittar på tv;n när jag skriver, så kul kan man ha de.

Det blev inget firande av mitt brorsbarn idag för han fick feber men vi ska kanske dit imorn istället.
Nu kom dammsugaren in i mitt rum så jag antar att jag ska dammsuga nu.
Sen ska jag lägga mig på sängen och filosofera lite. Någon som vill kidnappa mig under lovet, ta mig långt bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0