i'm scared

Kan det bli värre nu? För det första är mitt humör inte på topp, som de inte varit på ett tag heller. Eftersom vi håller på med rummet så måste ja sova på soffan, inte de bästa för kroppen kan jag säga. Sen så vaknade jag upp med feber imorse så de var bara att gå in till mammas säng och sova.
Sen en sak som plågat mig i två veckor. Har haft svårt att andas, eller inte svårt, det känns tungt och jag måste dra ljupa andetag hela tiden men de hjälper inte. Och idag blev de lite förmycke. Blev andfådd bara av att resa mig från soffan, och var tredje andetag blev ett ljupt. Mamma tyckte det var lite konstigt så hon fråga om vi skulle åka till akuten men ja tycke det inte var så allvarligt. Men sen när mitt hjärta började slå fortare och mina händer började skaka så ringde mamma till akuten.
Nu ligger jag i soffan och försöker lugna ner mig men de hjälper inte, de är så jäkla tungt att andas. Så om ca 20 min ska vi till bromma akuten.

Räcker det inte med dåliga nyheter nu eller? Man klarar inte av hur mycket som helst. Men just nu är jag bara rädd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0