kämpa in i det sista!

Idag har jag varit riktigt duktig! Städat mitt rum så nu ser man faktiskt att det står en soffa och en säng i rummet, höhö. Sen dammsugit, hjälpt pappa såga några skivor till min sänggavel och bära ner en massa saker som ska slängas och ner i källaren. När jag äntligen la mig på sängen fick jag ett sms av amina att jag skulle möta henne kl 4 i vällingby. Då var det ju bara att masa sig upp och fixa sig.

Vi tittade på björn gustavsson dvd:n, som jag fick i julklapp. Haha han är så jävla skön och urgullig! Synd att han inte var några år yngre.. Vid 7 hämtade mamma och Sussie mig för vi skulle en snabbis till ikea och köpa lite saker. Hann tillbaka till amina strax efter 8. Då bänkade vi oss med chips och fanta framför datan och såg a night at the roxbury. Egentligen en helt meningslös film men det är våran humor så vi garva som fan.

Nu ska jag titta på vänner avsnitt från tionde säsongen. Imorn på dagen har jag lite att göra, ska upp till vällingby för några saker ska inhandlas.


kram/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0