loooov

Igår fixade jag med rummet till typ kl ett eller nåt, ville verkligen bli klar med det och nu är jag nästa det. Bara några hyllor som ska upp och ett bord som ska ut. Sista timmen gick jag nästan runt och sov när jag höll på, la alla saker på fel ställen men sen när jag la mig i sängen så kunde jag inte sova.
Men de gör inte så mycke att jag somna sent för idag är det lov! Tänk att det redan gått en termin. Avslutningen börjar 12 och vi ska vara i kungsholmskyrkan, och jag har absolut ingen aning om vart den ligger. Men som tur är ska vi mötas i skolan först. Sen efter är inget planerat än, får väl se vad som händer.

 


Skulle göra vad som helst för en helkroppsmassage nu, känner att min kropp verkligen behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0