lördag

Idag har det inte hänt mycket, vaknade vid halv tolv men låg kvar i sängen till halv två ungefär. Då sa mamma åt mig att gå upp för vi skulle till min faster i gustavsberg kl 3. Och där har jag varit tills nu. Vi åt mat och pratade gamla minnen, och tittade på lite foton.

Hann precis hem till slutet av sagan om ringen, fan att jag missa den! Men jag har ju ifs sätt den ganska många gånger. Så nu är det väl bara att titta vilken film som kommer härnäst, annars lägger jag mig i sängen och fortsätter läsa min nya bok. När jag hör din röst, det är fortsättningen på twilight. Tyckte den var otroligt bra så jag ville läsa hur det gick för alla.

Men innan jag gör något ska jag duscha, tvätta bort smink och sätta på mig min mysiga pyjamas jag fick i julklapp.
Imorgon är inget planerat än, får väl ta dagen som den kommer. Blir väl sova ganska länge som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0