riktigt bra jul

Min julafton blev riktigt bra! Fick många bra julklappar och hade trevligt med familjen. Men jag åt konstant hela dagen så jag känner mig ganska uppblåst nu. Plus att det snöade också!

Igår var jag på midnattsmässan vid 12 och efter stannade några kvar för att gå på julottan kl 7 på morgonen. Halo 3 spelande och massa prat höll oss vakna, men jag och erica somnade på några fårfällar i nån timma kanske. Sen när klockan blev sju gick vi in och satte oss längst fram, vilket inte var så bra eftersom många inte kunde hålla sig vakna. Vid halv nio bar det hemmåt efter mycket skratt. Och bums i säng när jag kom hem, sov till halv tre så den här dagen känns lite onödig. Menmen det är lov så man får sova bort dagar.

Nu kanske man ska börja dra sig upp från sängen och få i sig något att äta, sen blir det filmtittande med pappa på någon av dem jag fick igår.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0