roommakeover

 
 

Sådär såg mitt rum ut igår, en bit påvägen. Spacklade och målade väggar. Men idag när jag kom hem från skolan och tittade in i rummet så hade dem satt upp min tapet! Det blev grymt snyggt, så ikväll ska vi börja flytta in saker i rummet hoppas jag så jag kanske kan sova i min säng! Har börjat tröttna på soffan nu.

Idag hade vi engelska prov som nästan ingen pluggat på. Men det gick ganska bra ändå tror jag. Eftersom vi inte har dans längre, istället är det danssamtal med lärarna. Så då slutade vi tolv idag, men mitt möte var kl 2.. Ida, sofie, carro och jag bänkade oss i biblan vid datorerna och nörda oss med facebook.
Nu är jag hemma och har förbaskat ont i mitt knä så ska nog vila lite. Vi ska kanske till ikea lite senare för att hitta en tvbänk och titta på lite tyger.


Tänk bort blomman och titta på tapeten, så såg den ut från början. Nu är det helvitt. Mycket snyggare tycker jag!

Pöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0