skulle sitta fint med värme

Det blev lite misslyckat med granen igår. Katterna var helt galna, dem skulle äta på den, klättra och såklart välta den. Och vi hade bara hunnit sätta upp den. Just nu är nedersta grenarna helt paj haha. Så vi tänkte fortsätta med den ikväll istället.

Idag ska jag fixa dem sista julklapparna, och sova! Jag fattar inte varför min förkylning inte försvinner. Min kropp orkar inte med de för jag har ingen ork till nästan nånting. Men ska inte stressa så mycke så jag mår bättre ikväll för då är det lilljul hos cornelia. Men jag kanske ska upp och ta lite frukost nu så jag orkar med dagen.

Låg och fundera på att nu sitter carro på flyget mot thailand, skulle göra vad som helst för att åka utomlands nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0