tredje advent

Denna dag har spenderats med jennifer. Skulle ju egentligen gå på cleos match men blackeberg hade tydligen förlorat mot norrköping, och cleos lag vann med 91-31 så hon orkade inte spela idag för de skulle inte vara kul. Så istället gick jag och jennie till vällingby och fikade lite. Såå länge sen vi sågs sist! Sen så gick vi hem hit ett tag och bara slappade.


Bara en vecka kvar innan lovet! Samla kraft och klara av den sista veckan nu. Och imorn ska pappa tapetsera mitt rum på dagen så vi kanske kan börja flytta in saker sen när jag kommer hem. Kanske får sova i min säng igen! Längtar riktigt mycke nu, för vi har lite nya planer om hur vi ska göra med rummet. Men inget är bestämt än.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska pappa massera mig lite. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0