kan man bli smidigare

Halvsover nästan i sängen och förbereder mig för att vara vaken två timmar på baletten ikväll. Vi får inte äta eller dricka något under föreställningen för att inte störa dem andra. Det finns några som betalat typ 500 spänn för biljetterna? Liite för mycke tycker jag, fast de är ju iförsig på operan.
Nu har jag precis laddat ner lite ny musik, kände för lite nytt idag.



Idag hade vi redovisning på svenskan, det gick väl sådär kände att jag höll på tappa rösten några gånger men de gick ändå. Sen hade vi håltimme i tre timmar, yeey! Vi satt och larvade oss och försökte prata me några killar men dem titta på oss som om vi va dumma i huvudet eller nåt, haha. Men de roligaste idag var när sofie skulle gå ut från omklädningsrummet, och den dörren är ganska tugn så man måste ta i lite när man öppnar. Men när hon slår upp dörren så står natta där och får den i huvudet så hon ramlar ner på golvlet. Jag och sofie slänger oss ner och frågar hur de gick och småskrattar lite, men natta kan inte svara för hon skrattar så mycke. Har nog aldrig sett någon skratta så mycke. Så där låg vi tre på varandra och garva. Men sen så gick vi till skolsyster för hon mådde inte så bra. Och om hon skulle må illa tre timmar efter så kunde hon fått en hjärnskakning. Haha så smidiga är vi i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0