behöver lov nu

Har verkligen inte haft någon ork att blogga. Besöket hos läkaren i måndags gick väl bra antar jag. Han trodde först att det var början på en astma men sen kom han fram till att det var en yttre faktor eller nåt. Att jag stressat för mycke eller är upprörd för något i omgivningen. Så jag fick bricanyl, en sån som astmamänniskor har och andas in i, så den ska jag ta när jag känner att det blir svårt att andas. Och jag börjar tro att läkaren har rätt nu, trodde inte på han först att de va det runt omkring mig som påverkade andningen. Men jag känner mig helt död, så fort jag anstränger mig så blir det svårt att andas så de blir att ta de lugnt för mig nu framöver.

Menmen nu ska jag väcka pappa så han kan fortsätta med mitt rum. Idag hämtade han tapeterna och målarfärg så vi är igång nu! Saknar min säng så otroligt mycket!


Erkänn att den här reklamen är ganska rolig. Min humor iaf haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0