nytt år, nya tag

Tänk att om två dagar blir det 2009, satan vad tiden går fort ibland. Förra nyår satt hela familjen i min brorsas badbalja medans det snöade. Det var supermysigt! Men det känns som om vi precis var där. Det har ju hänt ganska mycket dethär året, och för att sumera är det inte det bästa året. Den ena saken efter den andra, men det finns ju såklart bra händelser också! Får väl hoppas på att 2009 blir ett lite bättre år.

Ta tag i saker mer, som att inte skippa Estetisk origentering på måndagar carro! Haha. Nej men nu bestämmer jag att nästa år ska bli sjukt bra! Och nyår hoppas jag blir bra också, inte riktigt bestämt än men med kompisar ska det firas.


Vill tillbaka då mitt hår var långt, tjockt och inte slitet, och självklart kall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0