you're hopeless, nää för jag kan hoppa!

Precis hemkommen från amina. Det var meningen att vi bara skulle gå en kort promenad vid sju men vi fastnade i vällingbyhallen ett tag sen började vi gå mot henne. Jag följde me upp för att värma mig innan ja skulle ta bussen hem men ist så satte vi oss i soffan och titta på idol. Så en snabb ''promenad'' på tre timmar haha.
Nu ska jag plocka undan i rummet lite för imorn sätter vi igång! Måla och spackla massa, så jag kommer väl vara död till kvällen.

Förresten har vi kommit fram till att när amina blir stor ska hon va med i ensam mamma söker! Haha de blir kul och se, så tipsa alla killar nu!
 

En drog eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0