fredag 31 oktober

Äntligen fredag! Eller ska man vara glad? För då är ju lovet snart slut. Men eftersom det är så pissigt väder ute börjar man nästan längta tillbaka till skolan och alla. Bara tre dagar kvar då haha. Gårkvällen blev lite misslyckad, eller för vissa kanske det blev bra. Jag satt mest med danne och mathias och försökte hänga me på deras snack om basketskor men det gick inte så bra. Vi får planera de lite bättre till nästa gång, de här kom vi ju på för typ två dagar sen eller nåt. Så vi hann ju inte direkt fixa någonstans att vara så vi var i Starboparken. Tror nog att ja förfrös hela mig, skakade så jag nästan trodde att jag skulle gå sönder. Men snälla mathias delade me sig av sin varma jacka. Blev så varm så jag nästan somnade, haha.

Dagens planer hoppas jag blir bättre, för idag är det simple plan som gäller! Men innan dess är det storstädning här hemma tydligen.. Dammsugning, moppa golv och sånt. För imorn kommer min brorsa med familj.
Men nu ska jag dunka simple plan musik till min städning. Ni kan få låten som spelas just nu.

Kommentarer
Postat av: David

Simpla planen yeah ^^

2008-10-31 @ 13:09:16
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Postat av: Malin

det kommer bli bäääst :D

2008-10-31 @ 14:01:44
URL: http://wasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0