freeeedag

Nu är det bara en dag kvar sen är det lov! Och idag så slutar jag halv två också så de kommer bli sjukt skönt.
I onsdags hade jag inte tid att skriva, det vart direkt upp till kyrkan och plugga lite, senare på kvällen var det tårttävling fast tyvärr så vann vi inte.
Igår hade jag samhällsprov som faktiskt gick ganska bra. Trodde de skulle vara mycket svårare men jag hoppas att jag klarar mig. Efter skolan hade jag konfirmander och temat var vänskap. Riktigt kul. Senare så var det ledarutbildning. Kom väl hem runt halv elva eller nåt.
Idag är planerna nog att vara me amina, vi prata imorse om att vi båda var sugna på att baka, de va ju år sen! Sen ska vi kanske titta på sex and the city filmen som jag fick av mamma igår. Men nu måste jag hitta min skåpnyckel i mitt stökiga rum.

see yaa!

                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0