hata politik

nu har det gått åt en hel rulle papper till att snyta mig så nu är jag alldeles röd runt näsan och det gör ont. plus att det känns som om jag blivit slagen över hela kroppen för jag har så ont så jag knappt kan röra mig. men för en liten stund sen kom mamma hem med en fin ny tröja till mig från gina tricot. den tänkte ja har imorn när det är fotografering. alltså jag blir fan helt till mig när man ska ta kort, blir så nojig om vad man ska ha på sig. men nu är det bestämt iaf.
det som skulle sitta bra nu är mat, hmm säkert kycklingbitar med ris. fast först blir det ännu mer politik pluggande. som om det inte räckte med 5 timmar igår menmen.

                                                  

Kommentarer
Postat av: A

vart har du köpt tröjan? :)

2008-10-22 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0