inte min grej alltså

Jag har kommit på att halo3 inte är min grej. Blir bara mördad hela tiden, men ja dödada några faktiskt! Men det som är min grej är bowling, jag vann över jonny och august, vi spelade på samma bana. Efter så åkte vi tillbaka till kyrkan och åt lunch, sen när barnen skulle pyssla så spelade vi TP. Sen när vi inte orkade så satt vi bara och prata och ställde lite frågor ut i luften från korten. Runt halv fem drog thomas, august och jag till david för att spela halo3. Som sagt så sög jag på det. Menmen man får väl öva haha. 

                                                                 
                                                        lite random bild på mig i måndags

Kommentarer
Postat av: David

Jag längtar också tillbaka! Oj vad blöött det blev i gräset här! ^^

2008-10-28 @ 19:59:50
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0