jäkla förbaskade knä

skoldagen började med en seg svenska lektion vid 8. ganska många somna, bla ida. haha så söt. efter lektionen så gick jag till skolsyster pga av mitt knä som ja har haft ont i snart en månad. och tydligen så har jag överansträngt det så ja kan ha en inflammation i lederna. så hon bokade en tid till skolläkaren till mig imorn. men åååh vad jag inte orkar med de nu. måste kanske börja hos sjukgymnasten igen. så idag fick ja sitta på baletten inte direkt de roigaste som finns. malin och jag somna nästan haha. sen på gumpan gick jag och sofie en liten promenad till statshuset. trevligt var det.
efter skolan mötte jag upp söta lilla malin för att kolla på jacka men jag har fan inte råd med nånting just nu. får hoppas att ja får mina pengar imorn. så ist så tog vi en lång promenad. vi började i centralen och traskade vidare mot gamla stan, ett tag trodde vi att vi tappat bort oss men jag fick syn på grand hotel och nationalmuseet så då visste jag vart vi var. sen efter ett tag kom vi till kungsan och efter de så var vi tillbaka där vi började. tycker att vi var ganska duktiga med en promenad istan. plus att de va sjukt fint, har inte tänkt på att stockhom är så fint.
men vid halv sex började vi dra oss hem så nu sitter ja här och klagar över mitt förbaskade knä. ska snart öva på dansen som vi ska göra på uppvisningen på tisda. får väl stå ut me smärtan då..

                                             

1. sovande ida med en mystisk min av carro
2. bild på stockholm från promenaden


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw Ida då..

Jag kommer hejja på dig på tisdag :P

2008-10-14 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0