palla va häst säger jag bara!

Fy vilken tråkig dag. Har ju regnat nästan hela dagen, har legat i sängen för det mesta kom inte så långt på min uppsats haha. Ikväll blir det återträff med alla från gamla skolan! Lite regn ska ju inte stoppa oss. Ska möta amina i vällingby om cirka en timma så tills dess är det bara att chilla ett tag, gå igenom lite bilder från min kamera.

Det som är mindre bra idag, förutom regnet, är att jag har så sjukt mycket ilska inom mig som bubblar upp och snart kommer att explodera. Jag tror seriöst inte att man kan vara så arg som jag är nu. Hur mycket hat man kan lägga på en människa, och ja vet att hata är ett starkt ord men de går inte att beskriva på något annat sätt. Tror inte ens hata räcker till. Palla vara häst säger jag bara!



Kommentarer
Postat av: malin thysén

Lilla gumman, du behöver inte vara arg för att Någon är bättre än dig. Om du har en liten gnutta stolthet i kroppen så skriver du ut namn, din tönt.

måste erkänna att det är rätt patetiskt. släpp det bara herreguuud. puzzz

2008-11-11 @ 13:00:38
Postat av: Anonym

Lilla gumman, du behöver inte vara arg för att Någon är bättre än dig. Om du har en liten gnutta stolthet i kroppen så skriver du ut namn, din tönt.

måste erkänna att det är rätt patetiskt. släpp det bara herreguuud. puzz <3

2008-11-11 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0