seeg som attan

Alltså att skriva uppsats är inte min grej, inte idag iallafall. Är verkligen inte på humör för sånt så jag kommer inte på en enda sak. För att rensa tankarna tog jag en liten promenad till amina för att lämna hennes ask till glasögon hon glömt hos mig. Fastnade där en liten stund men kände att de va dags att traska hemåt. Ska upp me tuppen imorn, nää inte så tidigt kanske men det känns så när man har lov. För imorn är det bowling på schemat med några från kyrkan. Det är samling runt 10 så ja behövet väl kanske gå upp halv 9-9 eller nåt.
Dagens mest spelade låt.

Kommentarer
Postat av: David

den där låten är fett bra! :O

2008-10-28 @ 19:52:32
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0