långt inlägg

ååh va trött jag är. vilken helg alltså. i fredas hade jag ju engelska prov och ja tycker att de faktiskt gick bra. menmen får väl se hur de gick. efter en tröttsam dag så mötte jag upp några för att fira malin. vi satte oss på ett fik och myste lite, riktigt trevligt med några överraskningar. senare på kvällen så var jag bara hemma och tog de lugnt. planerade lite inför pappas fest dagen efter. somnade ganska tidigt för en gångs skull.

så på lördan va de bara att stiga upp tidigt för att åka ut till min brorsa i vallentuna för att fira pappa. vi hade öppet hus så de va väl runt 50 pers som kom. de va jättekul! runt 5-6 så gick dem mesta men då kom pappas barndomskompis och han stannade väl till halv tio så då började vi packa in allt i bilarna för att bege oss hem. vi delade upp oss i båda bilarna. mamma, pappa och min granne tog en bil, sen tog jag, anna och elin andra bilen. vi hade den såkallade barnbilen haha. sen påvägen hem så va vi me i ett street race! haha eller inte riktigt. de va ungefär vid upplands väsby tror ja så står runt 40 människor på sidan om vägen och vi är tvungna att stanna för de står två bilar framför oss. sen helt plötsligt så bara gasar dem iväg och alla människor skriker. sen bakom oss kom två andra bilar som skulle köra så vi kom väl mittemellan racet haha.

igårkväll kom amina och niklas över och vi kollade på happy feet och hade lite brottning. niklas gick runt tre, amina och jag somnade runt halv fem kanske. men ja fick ju inte sova länge för de. vaknade av att ja hade sjuk ont i magen så ja gick upp på toa och drack lite vatten. och faan vad jag hatar mensvärk! jag fick typ magknip, mår skitilla och vill bara ligga i sängen hela dagen. uussch.
men idag ska ja fira anna min granne som fyller år. men nu ska ja sova lite till och hoppas att värken går över..

trevlig söndag / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0