mirakel finns

Nu är jag hemma efter ett dygn hos amina. Igår så var vi i nacka centrum och strosa runt lite, hittade en jättesnygg tröja som jag köpte från newyorker. Senare på kvällen skulle vi äntligen baka min efterlängtade chokladbollar. Niklas fick också komma och vara med. Sen hade vi mys och tittade klart på sex and the city, lite seg men annars var den bra. Vi försökte även ha en liten filosofistund menmen det gick som det gick.
Planerna idag var att åka till upplands väsby till en kompis men efter måna missförstånd så blev det inte av. Istället åkte amina och jag in till stan med min kamera och fotade lite från västerbron. Så jäkla skönt att bara promenera lite istan.
Sen påvägen hem så sa amina hejdå till sin kära pojkvän och sen på tunnelbanan stötte vi på andreas som var ett tag sen man såg.
Men nu sitter jag här, ska äta om typ 2 minuter sen är det uppsatsskrivande som gäller. Om dans såklart. Sen hoppas jag att nån ringer och säger att nåt kul händer ikväll. Någon som har några planer?

Puss så länge, bilder kommer snart när jag laddat upp dem på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0