just want you by my side now

och nu så var man 16. fasen va trist att de regna hela dagen men ja tänkte inte så mycke på de. mina tankar var på nåt helt annat, bla försökte ja komma ihåg vad som hände igår. för att va ärlig så har ja minnesluckor från delar av kvällen. men såklart så fanns lilla niklas och berätta allt som ja gjort. usch. har nog aldrig vart såhär bakis. har mått illa typ hela dagen. men födelsedagen vart inte sämre för de. mamma och pappa kom in och sjöng för mig, sen fick ja komma upp och öppna presenter. de första ja ser när ja kommer in i vardagsrummet är ett sjukt stort paket på bordet. satt säkert i 10 min och försökte lista ut va de va men ja hade abslout ingen aning. men vet ni va de var?! en 32tums plattv! de trodde jag aldrig att jag skulle få. shiit alltså. så de va bara att börja rensa i mitt rum så den skulle få plats. den är sjukt snygg! kommer säkert bli många filmkvällar här haha.
senare kom mina grannar och min brorsa med familj. vi åt tårta och planerade lite inför pappas fest nästa helg.
när dem hade gått så tittade niklas och amina förbi. fick en present av dem från BR och de va nån kyckling som sjunger sen så mitt i sången kan man strypa den och då låter den förjävlig. och amina tyckte den såg ut som mig? haha tack så mycket. nu är de engelskaläxan som väntar på mig.. sen när det nog sängen efter. är heelt slut.
hoppas ni fick en bra helg iaf.

                                       

1. bild från igår
2. ser ni likheten eller? haha
3. min fina nya tv hehe (a)

Kommentarer
Postat av: Erica

Men jessie,hur hårt festa du igår??::P

mysigt med en så stor tv ju:) snacka om att jag kommer komma föbi å se film när jag har tid:)<3

2008-10-05 @ 19:55:57
URL: http://ericalundin.blogg.se/
Postat av: Anna ;)

Grattis igen :)

2008-10-05 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0