fortsätt le vad som än händer

säger bara att de absolut inte är min dag ida. inte alls på topp. men de fanns nåra stunder som va bra. ja klarade mig på matteprovet, natta ja ida och carro kom igång med dansen till uppvisningen om två veckor, vi fick sluta hela 5 minuter tidigare! haha. just nu längtar ja bara efter sängen, vill gosa in mig i kuddarna och bara försvinna i några minuter. men först är det engelskaläxa som gäller, har prov på freda.
faaan nu hade min katt ner en vas så ja måste torka upp allt vatten, de är seriöst inte min dag ida.. 

                                                     
                                                                               ensam är stark

Kommentarer
Postat av: Anna

men tillsammans är vi starkare ;) <3

2008-10-07 @ 08:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0