var dig själv, alla andra är redan upptagna

godmorgon alla pigga människor! eller är det nån som är pigg för de är verkligen inte jag. vill bara gå tillbaka till sängen och sova. vill inte gå ut. de ser så sjuukt kallt ute. men idag är det bara en kortis så de klarar jag. ska på nationalmuseet och kolla på nån utställning som heter ''lura ögat'' vi ska vara där vid elva sen slutar vi typ tolv. så de är en ganska bra dag bara lite onödig kanske. får se vad som händer sen efter, nu ska jag iaf äta lite frukost och ta ut min ilska på mina stora kuddar. måste få ut den är så jävla förbannad.

                                                         
                                                                                 saknar! taize 07

Kommentarer
Postat av: Anna

så bra sagt asså :D titeln asså (A)

ses på museet <3

2008-10-07 @ 08:58:24
Postat av: Erica

Hoppas du får de trevligt på utställningen, jag vill oxå gå på den! hjoppas dne är värd att se!

2008-10-07 @ 09:50:19
URL: http://ericalundin.blogg.se/
Postat av: David

taize ägde :O

2008-10-07 @ 17:36:33
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0