värre kan det inte bli

seriöst kan dagen bli värre? började med att jag försov mig och missade två tunnelbanor(!?) sen när jag kommer till skolan får ja reda på att de inte blir någon uppvisning imorn för ida ligger hemma och är sjuk. fan också men vi ska satsa på tisdagen innan jullovet. mattelektionen rullade på bra, men jag blir så jäkla trött på vissa männiksor som man bara inte förstår sig på, speciellt killar men inte alla. sen när vi hade jazz så hade jag ju såklart glömt mitt knästöd men ja körde på som fan ändå så nu kan jag knappt gå.. plus att nicklas nästan bröt mina armar och peta mig i magen hela tiden. och nu väntar bara massa plugg. kan någon muntra upp min dag med något? det behövs verkligen. men en sak som aldrig sviker när man har dåliga dagar är ett klipp från youtube. haha skrattar så ja gråter varje gång.

man behöver inte hänga med i texten så mycket det är bara och lyssna och skratta tills tårarna kommer haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0