det blir alltid bättre framåt natten

just nu sitter jag hos amina och väntar på att hon ska bli klar, sen ska dra oss mot stan och käka och se tropic thunder. dagen har varit lite sisådär, har inte vart på topp idag men sen på moderna dansen så släppte det. vi hade improvissation och det kan tydligen vara riktigt roligt om man heter towe och jessie. vi flummade på hög nivå.
men ni ska ja stressa på amina lite för vi ska hälsa på nåra andra som fikar i vällinby en snabbis innan vi drar, de va ett tag sen man såg dem. ingen aning när jag kommer hem ikväll, men då måste ja maila mitt svenskareferat till min lärare och ja kan inte hans mail? liite problem där men det löser sig alltid.
ha en trevlig fredag!

puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0