ensam hemma?

äntligen hemma efter en lång dag. den började ganska dåligt. försov mig lite men tack vare amina som ringde mig så hann ja komma till skolan i tid. men ja måste nog ha stängt av alarmet i sömnen, kan man göra de ?
aja dagen gick bra ändå, har kommit på att de är jäklit svårt att kuna alfabetet när man ska slå upp ord i en engelsk ordbok. de gick verkligen inte. var tvungen att rabbla de i huvudet hela tiden. min lärare var inte så glad för de haha. men sofe och ja hade de roligt iaf. eller essy som hon kallas.

efter skolan mötte ja amina och danne som skulle hjälpa mig fixa mitt slkort. 
men nu ska ja nog spela lite gitarr, ska öva på breakaway med kelly clarkson och wind of change med the scorpions.
och sen ska ja övertala mamma att ja ska va hemma ihelgen när dem åker till landet, har ju lite planer höhö.


låten har vi när vi värmer upp på jazzen, den sätter sig i huvudet efter några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0