huuungrig

sitter här i sängen med datan och ännu en dag hemma, har fått ont i bihålorna så mamma har bokat tid hos doktorn imorn. blää vill va frisk nu nu nu! men för en stund sen så kom oskar förbi och muntrade upp mig lite. vi diskuterade om bla blondinbella och fjortisar haha de va ganska kul. sen kollade jag runt lite på internet efter systemkameror för ja tror ja ska önska mig se när jag fyller år. fast ja vet inte vilken än. men de är bara att leta runt.
men nu måste ja hitta nån lunch min mage börjar skrika efter mat nu känner jag. får väl bli rester från igår eller nåt. men de funkar alltid. så länge kan ni få lite musik som ja fick från oskar,


Kommentarer
Postat av: O s k h a r

taha(A) sjukt trevligt ju, haha har liiite ont i tån molle bet/klöste på XD<33

2008-09-16 @ 15:07:22
URL: http://oskhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0