im gonna smile cause i deserve to

kom precis hem nu från stan, har varit med amina, mia, danne och oscar. några från aminas klass, så de var kul att lära känna lite nya människor. vi åt middag i kungshallen sen gick vi på en promenad genom rålis. riktigt mys.
idag har jag fixat inbjudan till pappas fest om några veckor. blev ganska nöjd för att bara använda paint och word haha. sen har jag ( tro det eller ej) storstädat hela mitt rum, inte bara plockat undan utan dammat av och sånt. fick bara lust att göra de så nu glänser hela mitt rum. men man mår faktiskt bättre av de. men imorn kommer de säkert se ut som ett bombnedslag igen, men ja ska försöka hålla de den här gången.
nu ska jag sätta på mig myskläder och fixa lite te och kanske se psyco på femman om jag inte hittar nåt annat bra.
tyvärr kan jag inte ladda upp bilder de är nåt fel på de. fan va sånt kan irritera mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0