ontontont

faaaan va jag har ont i min rumpa! igår på jazzen när vi skulle värma upp så typ sträckte jag den, eller ja vet inte vad ja gjorde. helt plötsligt fick jag kramp och de gick inte över så ja fick sitta o stretcha. och de gör lika ont idag! asså ja blir galen på de. de gick så jäkla dåligt på dansen idag för ja kunde knappt röra mig utan att ja fick kramp i rumpan. efter skolan mötte jag upp oscar o vi gick runt i vällingby sen köpte vi lite gott som vi tog med till kyrkan och satte oss. vi prata om typ allt möjligt, sen spelade vi tennis mot varan i mobilen. de sög för jag förlora haha.
och juste! i söndas så hitta jag två bilder som jag tagit med mobilen på datan, jag tyckte dem va ganska fina så jag skrev ut dem på fotopapper. när jag visade pappa så tyckte han att jag skulle sätta dem i ramar så ja gjorde de. och kolla resultatet! ; 
                                    
jag blev ganska nöjd iaf haha,
nej men nu ska jag skriva lite engelska.

see you later

Kommentarer
Postat av: osKar

jättekul verkligen (a)



Men jag stavas med K!!!<3

2008-09-23 @ 18:09:19
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: jess

haha sorry, glömmer alltid de :p <3

2008-09-23 @ 18:10:57
URL: http://onlyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0