pluggpaus

har precis pluggar klart svenskan, nu har jag bara lite engelska kvar. skulle skriva ett referat i svenskan om sänkt skadestånd till prostituerade. ganska krånglig text men jag klarade mig igenom den. dagen har mest bestått av sovande och pluggande. är helt slut i kroppen. men imorn är de freda! fyfan vad ja har längtat. har inte direkt några planer utom att imorn ska jag kanske på bio med amina, daniel och johan. vi ska se tropic thunder. den verkar sjukt rolig! så vi ska väl kanske äta nån middag tillsammans innan. men vi får se hur de blir.
men nu är rasten slut ska fortsätta med engelskan så den också blir klar. sen måste jag hitta min nässpray som jag tappat bort. smidiga jessie alltså. faan jag måste ha den nu har så jäkla ont i bihålerna.
juste! doktorn sa att ja hade lite bihåleinflammation de är därför jag fick någon speciell nässpray mot de så den ska typ dämpa svullnaden runt ögonen eller nåt, lyssnade inte direkt haha.
men nej nu ska ja gå
trevlig torsdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0