träningsvärk till tusen

fyfaan vad jag har ont i kroppen. har nog aldrig haft såhär mycke träningsvärk. de mests kommer från fotbollen igår. för att ta de från början så va vi bara 8 st som va me fast de va 25 som hade anmält sig. så vi fick spela 8 mot 11. och vi hade trott att allt inte alls skulle vara seriöst men när vi kom dit och fick se matchen mellan walters och jon bauer så va den ju sjukt seriöst. vi kände mer och mer att vi inte skulle klara de här. men vi peppade varan så vi gick ut o körde. vi körde 2 gånger 30 så en match var ungefär en timma. och spelar man 8 mot 11 två timmar utan avbytare så blir de ganska kämpigt. men tyvärr så förlorade vi båda matcherna. vi fick trösta oss med mcdonalds som skolan betalade. men när vi åkte hem så fick vi reda på att vi hade kört mot fotbollsklasser. dem hade ju de som inriktning på skolan. så då kände vi oss ändå ganska duktiga som spelat mot dem haha.
men då va de bara att sätta sig på pendeln och åka hemåt. men när ja kom hem så kom ja på att ja skulle ut o springa på kvällen. hade verkligen inte lust med det men ja fixade en låtlista med springmusik på podden och sprang ut vid åtta. mötte upp niklas runt halv tio utanför hallen så fick jag lite sällskap hem. sen när jag kom hem tog jag en låång varm dusch och hoppade direkt i säng.
men de värsta var att vakna imorse. kom ju förfan inte upp ur sängen. men ja pallrade mig upp ändå och mötte amina och madde i vällingby för att äta frukost. pannkakor me sylt och grädde blev det. muums. och massa prat om vad som hänt den senaste tiden.

nu sitter jag här och funderar på att ta en lite powernap, känner bara för att vila har ingen ork till någonting just nu. ikväll vet ja inte än vad som händer får väl se vad mina ben orkar med.
                                                  
                                                                           bild från frankrike 2007

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Träningsvärk är ganska mysigt kan jag tycka..

2008-09-27 @ 15:53:02
URL: http://procardia.blogg.se/
Postat av: Erica <3

asså sprang du efter du hade spelat en massa fotboll, varför??

puss<3

2008-09-27 @ 15:57:57
URL: http://ericalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0