två veckor kvar

nu har jag brutit mitt eget löfte. men jag hade inget val.. jag köpte en body idag. jag var tvungen för vi ska ha de när vi dansar balett. och när dem först kom så sa jag till mamma att ja aldrig i hela mitt liv skulle ha på mig en sån för man ser ut som en föevuxen bebis. man gör verkligen det! men så nu har jag köpt en. har faktiskt på mig den nu och den är ganska skön ändå men de enda som kommer upp i mitt huvud är en förvuxen bebis. usch.
men det ja kan nöja mig med idag är att de bara är 2 veckor kvar tills jag fyller år! hoppas dem här dagarna går fort! satt nyss och spanade in vilken kamera jag ska önska mig, fast de inte ens är säkert att ja får den så kan man iaf titta och önska sig. men jag har inte bestämt mig än de blir nog lite mer span innan jag fastnat för någon.
                                                             


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0