taking chances

på något sätt är jag gladare än vanligt, vaknade med ett leende på läpparna. känner på mig att allt kommer bli så mycket lättare nu

efter en god frukost och fortfarande ett leende på läpparna satte ja på mig varma kläder och gick ut och sprang lite. ganska skönt att gå upp tidigt på morgonen och springa när nästan ingen är ute. andas in frisk luft.
när ja kom hem hoppade jag in i duschen och tog en lååång varm dusch.
sen skulle vi tydligen ha storstädning i hela huset, så nu är de full fart här hemma, ja är nästan klar me mitt rum, bara dammsuga och torka golvet kvar.

idag har ja inget planerat, ska nog bara ta de lugnt. får väl se vad som händer. men nu ska jag sno dammsugarn av pappa så ja blir klar me mitt rum nångång.



puss/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0