vill ha helg nu

nu har jag precis fått massage av pappa och guuud va ja behövde de känner jag nu. det är så jäkla skönt att få massage. så nu ska jag snart bädda ner mig i sängen så jag är pigg och glad imorn. för då ska ja spela fotboll hihi. jag är nämligen med i skolans fotbollslag så vi ska spela mot walters gymnasium och jon bauer. kommer bli riktigt skoj! och om vi kommer vidare så ska vi spela igen om två veckor.
så nu ska ja bara fixa lite i mitt rum sen är det bums i säng. har verkligen inte känt mig på topp idag. inte dem senaste dagarna heller, får väl hoppas att de blir bättre i helgen när ja kan sova ut och vila!
hör av mig imorn hur matcherna gick,

nattinatti /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0