blåa gurkor?

Ibland kan min mamma vara lite virrig. Jag var på coop och skulle handla men jag visste inte om vi hade någon gurka så jag ringde och frågade.

Jag: har vi någon gurka hemma?
Mamma: aah eller en sån grön?
Jag; eh nej en blå?..
Mamma: ja men de har vi! eller vänta, va?

Den här veckan har gått så sjukt fort! Ganska mycket har hänt, bl.a har jag skaffat lite längre hår. Haha de lät lite konstigt men jag har köpt hårförlängning.

Vid det gråa sträcket är mitt vanliga hår så det blev en bit längre. Riktigt nöjd för jag saknar mitt långa hår, de är en del av mig, haha.

Har även varit på bio och sett bolt och rensat mina garderober. Jisses vilken röra det blev, men det behövdes verkligen. Det blev två kassar som ska slängas/ges bort. Fast nu känns det lite tomt., och jag har ju inte direkt pengar till kläder just nu. Har betalat skidresan på tisdag med skolan och skyldig mamma massa pengar. Menmen får väl smöra in sig hos pappa lite (a) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0