snowboard i åre är inte min grej

Ja då var man hemma från en vecka på edhsgården i Kall. Inte riktigt samma sak som förra åren, inget Kall utan Joe. Menmen det var toppen ändå! Har lärt mig att äntligen åka snowboard, tack vare malin :). Men jag fattar inte varför snowboard i åre inte funkar för mig. Förra året fick jag en spricka i handleden efter ett åk. Nu i onsdags ramlade jag bakåt på något konstigt sätt så jag hamnade på svanskotan/ryggen. Kommer inte ihåg något från det, läskigt..  Så det kom två skoter som hämtade mig på en pulka som sen skjutsade mig till hälsocentralen. Där kollade de min rygg så inget var brytet eller nåt. Svaret från doktorn var att jag kommer ha ont i ca 3-4 veckor och ja ska ta smärtlindring i en vecka till 10 dagar. Så därifrån kom jag kanska fort.
Dagen efter sov jag mesta delen, tills det blev middag. Men jag kände inte för de för jag mådde illa och hade jätteont så jag låg kvar i sängen. Innan hade jag ätit en banan bara för att få i mig något, men den kom upp efter ett tag. Usch vad det är äckligt att spy. Katarina sa att det var bra att äta fil då så jag gick in till resten av folket för att få i mig lite. Men den stannade inte heller i magen så länge.
Fast nu har jag fått i mig liter mer mat men jag måste hela tiden ta smärtlindring för att kunna sitta och sånt. Snacka om otursfågel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0