you found me

Klockan är tio och jag har städat mitt rum. Jag mår inte bra alltså. Det är fan lördag då ska man sova ut men istället låg jag klarvaken sen 4 imorse.
Denna vecka har jag inte alls vart på humör att blogga, men när jag väl ville de så funka inte skiten. Så typiskt. Men min mobil lämnades in i måndags och skulle vara borta i tre veckor men jag fick tillbaka den redan igår! Snacka om lycka.
Järvsö med skolan var grymt kul men jävligt kallt.

Idag ska jag till vällingbyhallen med amina och daniel för att titta på niklas basketmatch. Sen bär det väl hemåt. Usch jag gillar inte alla hjärtans dag, när man ser alla par som går runt och ger extra kärlek åt varan. Kan ingen komma och ge de till mig? Nej nu ska jag inte deppa, man ska fira att man är singel! Ikväll blir det kanske fest eller mys med några från klassen, får se vilket humör man är på.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra mig iordning.


Min nya fina plattång! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0