dum av att gå estet

Dagen började inte direkt så bra. Igår kväll kollade jag schemat och när tunnelbanan så jag satte på alarmet. Men imorse när det ringer så kommer ja på att jag satt de på en timma för tidigt. Så de var ju bara att somna om igen.
Äntligen i skolan, sitter och väntar på att få gå in till dansen så sätter brandlarmet igång, fyfasen vilket oljud. Men det varade inte så länge så det var bara att gå in igen och sätta igång med dansen.

På engelskan har jag och sofie bevisat att man blir dummare av att gå estet. Vi trodde Peru var en huvudstad, vilket jag trott ganska länge. Vi diskuterade även om australien var en kontinent, ett land eller en ö, vi kom inte så långt på de för vi hade ingen aning. Sen prata vi om hur man ser skillnad på kineser och japaner på lektionen, men jag ser verkligen inte någon skillnad. Alla ser ju förfan likadana ut. Men vi sitter och tänker att det finns något tredje än kina och japan. Då säger jag Tokyo och hon var helt me från början, men sen fatta vi att de va lite fel. Så, blir man dummare av att gå estet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0