fredagkväll

Idag visade alla treor upp sina projektarbeten så vi ettor och tvåor fick gå runt och titta på allt. Det var ganska tråkigt så jag, natta, ida, sofie och carro gick till danssalarna för att dansa loss lite. Vi kom på en sjukt snygg dans till womanizer med britney spears. Sen började vi på girlicious som vi kanske ska visa upp på tisdagsscenen innan sportlovet. Fast det är ju inte direkt världens mest seriösa dans men kul! 

Ikväll blir det lugn kväll för jag har så ont i ryggen så jag knappt kan röra mig. Det är typ någonstans runt kotan så pappa har masserat, haft på nåt klibbigt grejs och massa annat, men inget hjälper.. Får väl dö i soffan till lets dance just nu. Måste titta hur det går för blondinbella, haha inte min favorit direkt. Men däremot är morgan sjukt bra! 
Fast nu sätter danserna igång så vi hörs senare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0