fuck hell

Nu sitter ja vid mammas skrivbord på blackan. Har varit hos doktorn för min laktos skit. Hade sjukt ont i magen imorse för ja hade ätit något med mjölk i. Förut var jag bara känslig mot mjölk jag drack, nu kanske det blir värre? Hoppas inte de..

Igår var det fullt upp, eller nja det började med sovmorgon så de var skönt. Sen hade vi bara balett och gumpa så vi sluta strax efter ett. Jag och natta drog in till stan för att leta present åt hennes brorsa som fyller 18. Senare runt tre mötte jag upp amina för vi skulle till biblioteket, typ första gången för mig. Påvägen dit mötte vi andreas så vi snacka lite, men amina och jag blev lite förvirrade när vi gick me han och hans kompisar så vi gick åt heelt fel håll. Så det var bara att vända, jag som knappt kunde gå av träningsvärken i benen. Jag lovar hon gjorde det me flit.. Vi satt även med niklas på burger king ett tag.

Kl 7 var vi på teater med skolan, allt om min mamma hette den. Det var den filmen vi såg i måndags, men teatern var nog bättre. Och gissa vilka som var på teatern också? Josef Fares och Björn Gustavsson! Josef var nästan ingen som brydde sig om men alla blev ju helt tokiga när vi visste att Björn också satt därinne! Ojoj vilken kväll.
Kom hem vid elva och bums i säng, somnade på direkten för nästan första gången. Nu ska jag dra mig hemåt, kanske köpa en tröja på vägen hem, får se..


Kommentarer
Postat av: David

Coolt! förresten! varför hälsade du inte om du var i blackan! :D<3

2009-01-16 @ 11:53:51
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0