hemliga personer på ingång

Nu är det fullt upp här hemma. Det var tänkt att vi skulle iväg till pappas jobbarkompis på middag men hans fru hade blivit sjuk så jag hade förväntat mig en lugn kväll, men tydligen inte. Helt plötsligt ska jag duka bordet för sju personer? Och mamma vägrar säga vilka det är, så frågan är ska man gå runt som jag gör nu, ett spöke i smutsigt hår och smustiga kläder eller ska jag kanske fixa mig lite? Jag har ju fan ingen aning vilka som kommer.

Igår blev inte riktigt som planerat. Jag, madde amina david erik och thomas skulle till elin i tullinge för att fira henne. Men mitt humör hade inte varit på topp den dagen så jag var inte riktigt sugen, men vi åkte dit en stund. Vid halv tolv var vi vid slussen för att äta lite på donken och jag blev väldigt förvånad när jag kom fram till kassan. Det var ju fan Bastian som stod där. Haha shit det var verkligen inte väntat. Väl mätta och roade av alla packade människor så drog vi oss hemåt. Blev bjudna på efterfest men ingen hade suget så nästa helg ska vi banne mig tagga till!

Men nu måste jag fortsätta med maten innan dem mystiska gästerna kommer, usch jag blir nervös nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0