im alive

Ojoj nu var det ett tag sen det kom ett inlägg. Ett långt tag sen jag ens var inne på datan, har inte alls haft tid den här veckan. I måndags slutade jag sent, tisdags var det hem och sova innan streeten. Igår så åkte jag och Towe till vällingbyhallen för att bestämma lite saker. Vi ska kanske dansa på damligans basketmatch och representera våran skola. Datum är inte bestämt än men när jag vet så säger jag till så får alla komma! Senare vid fem så drog vi in till stan för att nicky skulle dansa med några kompisar på plattan. Lite kallt men dem vaar grymt duktiga. Towe och jag diggade med lite. Efter så blev det ett besök till kyrkan, och även då kom jag hem helt slut och gick direkt i säng

Så nu skaj ag nog ta det lite lugnt har jag bestämt mig för nu. För att idag fick jag blodsockerfall under lunchen som bara blev värre. Allt snurrade, svimmade nästan och hela jag skakade. Tillslut fick skolsyster hämta mig så jag fick ligga i ett vilorum i ca 2 timmar innan jag fick åka hem. Jag känner mig fortfarande snurrig så ikväll blir det hopp i säng tidigt för att få sova ut. Och imorn är det ju fan fredag, då kan man inte hålla på såhär, då ska man vara glad och hoppa runt. Imorn är det osäkert men ska kanske till solnahallen på street dance festivalen. Hoppas hoppas hoppas!


Nu har jag fått hem denna från halens som jag myser i. En härlig tröja som säker kommer användas till dansen, har även ett par matchande byxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0