lets dance

Guud vad jobbigt de är att vara sjuk, man får/kan inte göra nånting. Blir så jäkla rastlös av att ligga i sängen eller soffan hela dagarna. Och nu är det helg också då vill man inte ligga hemma men antar att jag måste. Fast imorn ska jag klippa mig och kanske slinga håret blont igen. Fan vad jag längtat för min utväxt ser förfärlig ut och min lugg stör mig för den är för lång. Sen ska jag nog en snabbis till sl-center för att uppgradera till plus sen är det bara hem till sängen igen.

Snart är det dags för lets dance på tv, så mamma och jag ska köra bort pappa från tv:n i vardagsrummet. Då är det dansdansdans hela kvällen. Längtar lite till måndag när dansen börjar igen. Nu måste jag sno godiset från pappa och hämta mamma.
Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0