love game

Uppåt uppåt och uppåt går det.

Har inte hänt så mycke på sistonde, eller jo, kanske har början på influensan. Hoppas det bara är för typ idag, vill inte vara sjuk. Annars så började streeten i tisdas och det var sjukt roligt. Vi dansar till love game med lady gaga, som nu satt sig i mitt huvud. Kan inte sluta sjunga på den, måste hitta en annan låt.

Nu ska jag duscha sen ska jag och pappa titta på hjärnstorm på tvåan. Jaa vi är lite såna, men det är ju jäkligt kul att titta på sånt och idag handlar det om vidskeplighet. Och jag är nog den mest vidskepliga människa jag känner till. Går inte på a brunnar, lägger inte nycklar på bordet och går inte under stegar mm. Det går bara inte. Så det blir intressant att se vad dem säger ikväll på programmet, jag kanske blir av med det för att det är så meningslöst? Men ändå, de är bara saker man inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0