njut av det sista

Jahap, sista långa sovmorgonen nu då. Sen är det tidiga mornar som gäller, och mitt nya schema suger. Har nästan inga sovmornar, men vi slutar ganska tidigt för de så de är väl ett plus.
Gårkvällen trodde jag skulle gå åt att slappa i sängen men tydligen inte. Mötte upp niklas i nälsta för att sen gå till cia där även hampus var. Sen skulle vi möta upp andra, ta ut pengar och massa annat så vi gick runt i kylan i evigheter, tror jag förfrös hela kroppen. Sen kom vi äntligen hem till viktor där vi tittade på austin powers och ronny&ragge. Vid ett tiden började jag dra mig hemåt eftersom det är matteplugg som gäller..

Så nu ska jag bara försöka komma upp från sängen och hitta matteboken, ska kanske fixa lite te åt min hals. Känner att det kommer bli värre snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0